Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 07:18 - а толкова много остана назад..
Автор: wine Категория: Забавление   
Прочетен: 1348 Коментари: 0 Гласове:
1



На М.,
която навярно няма да прочете това

Усмихват ми се хората.
Понякога.
Изпаднали във миг на искреност.
или поквареност е може би.
и помня всичките усмивки.
Наистина понятие си нямам даже и защо.
Назад ме връщат толкова пиянски вечери.
и хиляди посоки.
какво да избера?
и винаги се втурвах лудо
прибързано,
задъхана, за да намеря, да открия
това, което ме сътворява.
дали го намерих тогава?
не.
никак.
толкова много грешки.
казват, че умните хора не повтарят грешките.
а дали са били такива? след като ги повтарям отново и отново.
може би просто сме това.
съвкупност от грешки.
крада.
Душите. погледите. целувките.
признавам си  - клептоман съм.
и рецидивист.
Е и?
Харесва ми.
говорим си нещо и барманчето казва "това тия дето учат икономика в унсс, го разбират".
Не ми трябва унсс.
Не ми трябва висше, за да познавам хората. Трябва ми въображение, вяра и актьорска природа.
Безсмислието на всичко, което човек може да избълва циркулира.
всяка глупост - преработена-(дори съвсем малко)може да е гениална.
думите се въртят, въртят.
а толкова малко от тях, подредени в невъобразимо сложен хаос, могат да опишат чувствата.

Знам,
че пораствам. И още съм дете. И винаги ще бъда. Но се научих да подозирам, да не съм лековерна, безнравствена. Знам стойността на мечтите и силния стремеж към пълното им неслучване. Това крепи.
В натоварен работен ден си мисля не за хипита вече, а за това, което аз мога да изживея. За един чудесен следобед, в който с любовта пием блажено по биричка и гледаме смълчани ласките, с които слънцето обгражда селските полета.
И знам, че това е реално.
И е тук. Съвсем близо.
Не е химера. Не го преследваш стремглаво. Просто чакаш. И когато се наслаждаваш и не скучаеш, чакайки, тогава само осъзнаваш живота. Не е толкова сложно.
Времето минава. И е най-добре да ти е приятно. Дори да работиш, дори да не си на море, докато всички си пекат дупетата, дори хората около теб да не са твой тип.
Учиш се. Да ги харесваш. Да цениш.
Няма по-хубаво от това да ти е трудно. Заради удовлетворението.
Ти си го направил. С двете си ръце. С упоритост. С хъс.
Така трябва да е с всичко, с което се захване човек.
Напред!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wine
Категория: Забавление
Прочетен: 182061
Постинги: 117
Коментари: 103
Гласове: 357
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930