Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2012 00:50 - Що е то любов? И къде по пътя я убихме?
Автор: wine Категория: Забавление   
Прочетен: 1508 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм тъжна. Казват, че поетите, писателите пишат най-добре, когато са тъжни. Е,не, не съм. Наистина.
Може би мънинко.
Сякаш обичам всичко и всички.
Дали е заради сериала, заради йогата, заради осмислянето на живота и намаляването на пиенето,не зная.
Но, тъжното е , че спирам да обичам него.
А мислех, че винаги ще го обичам. Явно всеки път усещането с връзките е  едно и също. Той е . Си казваш. Той е, никой друг. Да, ама не е. Просто не е . И все по-рядко му казвам обичам те. И все по-често си мисля, защо го лъжа, когато го казвам. Той не е това, от което се нуждая. Той не ме познава. Той не е истинският. Той не е това, което търся, това, което съм вярвала, че ще намеря. Той не е той.Не е себе си дори. Винаги ли връзките завършват с отмаляло, безчувствено пренебрежение. Не, не е апатия. Просто ми е все тая. Хладно ми е. НЕ съм там с него, когато трябва, на момента. НЕ изживявам деня. Безлично ми е. Уморена съм да го понасям. НЕ намирам смисъл. Излишно ми е.
Къде сбърках?Всичко беше толкова лудо, щуро, плътско в началото. Секс.Филми.Думи.
Сега не ме слуша. Вече престанах да имам желания за споделяне. Той си е в неговия си свят. Той си е той. Неговите проблеми, неговото семейство, неговата работа, неговите тревоги, неговите пари, неговите желания. Неговия живот. Омръзна ми. Искам малко за себе си. Достатъчно приятели загубих заради Него. Достатъчно се въздържах от помислите, копнежите, трепетите си заради Него. Достатъчно се унижих, заради Него. Достатъчно.

Искам да бъда себе си отново.
Да имам приятели.
Да имам бъдеще.
Да имам кариера.
Да имам успех.
Да обновя знанията си.
Да обръщам повече внимане на близките си.
Да не загърбвам другарите си.
Да не забравям мечтите си.
Да вярвам в теориите си.
Да съм по детски себе си.
Да бъда аз.
От началото до края.
Без повече изкуствена любов.
Любовта е тук.
До мен.
Във мен.
Навсякъде.
Протягам се и я откъсвам.
И нека е ябълка. И нека гния на тая проклета Земя.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ГРОЗНИКЪТ
06.02.2012 01:47
Повече доброта да струи от Вас и занапред ! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wine
Категория: Забавление
Прочетен: 182051
Постинги: 117
Коментари: 103
Гласове: 357
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930