Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2009 09:47 - Ние сме в приказна пиеса
Автор: wine Категория: Забавление   
Прочетен: 1133 Коментари: 2 Гласове:
0



Толкова силно обожавам утрини. Може би защото само тогава съм трезва.
Защо всъщност пием? Какво желаем? За какво толкова страдаме, когато нямаме друго освен ранна чаша кафе и разпокъсани вчерашни спомени.

Не ми се беше случвало от дълго време да съм така сама. Особено е. И хем си празен, хем така богат. Усещаш как всъщност ти сътворяваш деня си. Ти си създател, който по навик до скоро е бил увлечен в сиво ежедневие, замъглено от другиго. Но сега ти имаш простор. Бяло платно е денят и ти мацаш по него с маслените си бои.

Никой няма кофти детство, стига да е играл поне веднъж, стига да се е смял свободно само един път дори. Къщи от столове и одеяла в хола. Рисунки по краката ми с дървена пръчица на нивата. Кюфтета от кал  пред селския двор. Толкова много така добре познати неща. А рядко се сещаме за тях, рядко се сещаме да живеем, рядко се сещаме да щуреем. А то е просто да играеш. Да обогатяваш, да си фантазираш, да измисляш, добавяш, преправяш. Светът ни натъжава, защото не сме се научили как да му се усмихваме, как да се смеем с чисти смехове. Без да му се гаврим, без да се надсмиваме, а просто приятелски да се посмеем с него.


...
Важно е да казваш неща на хората, които да са им до болка познати, но да не са се замисляли чак толкова над тях.

Когато съм абсолютно сама у дома  чувам  безброй врати.
Може би.




Тагове:   Ние,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. metaphor - нали. . детстовото е като сън, от ...
18.09.2009 10:56
нали.. детстовото е като сън, от който имаш само няколко по-ясни спомена.
Забелязал съм,че от много рано започнахме да си искаме детството и то не само аз и ти явно... сякаш времената в момента са толкова зле, дори за нас - младите.
Thumbs up , хареса ми какво си сътворила:)))
P.S. Самотата е само илюзия на мозъка, никога не си сама в реалния смисъл, защото винаги има някой, който да мисли за теб.. сто процента съм сигурен:) било то подсъзнателно или изцяло съзнателно.
..с пожелания за повече усмихнати дни:)
цитирай
2. chris - :-)
18.09.2009 12:36
Сякаш помъдряваш. Фрактура-две те делят от цинизма. Това е позитивен коментар. Изпращам ти по вятъра в облачен плик една усмихната дъждовна капчица. Потърси я, сама. Когато падне на нослето ти, щипка щастие ще попие в теб. Нарисувай по локвите ням моно-валс.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wine
Категория: Забавление
Прочетен: 181433
Постинги: 117
Коментари: 103
Гласове: 357
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031